2011. október 4., kedd

Zellerkrémleves



Hihetetlenül egyszerű leves, én nagyon szeretem. A zeller finoman szólva is igen markáns zöldség, ezért aztán ehhez a leveshez elengedhetetlen a zeller nagy fokú szeretete.


Zellerkrémleves

Hozzávalók:
  • 1 db zellergumó
  • 1 dl tejföl
  • 1 fej hagyma
  • só 
  • bors
A zellert meghámozzuk és kb. 1 cm-es kockákra felvágjuk. Beletesszük egy fazékba és annyi vízzel engedjük föl, hogy kb. 1 cm-re ellepje. A hagymát felkockázzuk és a zellerhez adjuk. Feltesszük főni, sózzuk, borsozzuk.

Mikor már puha, lehúzzuk a tűzről, hozzáadjuk a tejfölt és botmixerrel összeturmixoljuk. Ha túl sűrű, adunk még hozzá vizet. Visszatesszük a lángra és éppen csak addig melegítjük, míg fel nem rottyan.

Levesgyönggyel, pirított bacon kockákkal tálaljuk.

3 megjegyzés:

  1. Én is nagyon szeretem, sajnos a család többi tagja nem, de magamnak gyakran készítem, csak úgy magában:)

    VálaszTörlés
  2. De régen ettem, nagyon szeretem

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...